کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

از اینجا جستجو کنید
کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

ادرس کانال : https://t.me/takhfif_100

کدهای تخفیف بامیلو,کد تخفیف snapp,کدهای تخفیف اسنپ,کد تخفیف tap30,
کد هدیه ریحون,کد تخفیف جدید بامیلو,کد تخفیف تپسی,کد تخفیف فیدیبو

طبقه بندی موضوعی

کد معرفی دان شو donesho

 

کد معرفی دان شو : 239767

 

 

درباره ما

دان شو پل ارتباطی است میان مشتریان و متخصصین حوزه خدمات، مشتریان در دان شو تضمین کیفیت، تضمین قیمت رقابتی و تضمین سرعت رسیدگی به درخواست و متخصصین تضمین رونق و تضمین راه اندازی کسب و کار مستقل را خواهند داشت.
خدمات قابل ارائه در دان شو طیف وسیعی از موضوعات را در بر می‏گیرد، تمامی خدمات مربوط به ساختمان نظیر بازسازی، تعمیر کابینت، خدمات لوله‏کشی، خدمات برق‏کاری و ... تا خدمات مربوط به برگزاری مراسم از انتخاب برگزار‏کننده تا انتخاب تورهای مسافرتی، عکاس مراسم و ... همچنین خدمات مربوط به آموزش چه به‏صورت حضوری در منزل و یا انتخاب موسسه‏های آموزشی و ... و نیز تمامی خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری لوازم الکترونیکی و یا اقلام فیزیکی توسط متخصصین دان شو به مشتریان عرضه می‏گردد.
وجه تمایز دان شو 3 چیز است:
تضمین کیفیت:
خدمات ارائه شده در دان شو توسط تیمی آموزش دیده از متخصصین ارائه می‌شود، ما با تخصیص درخواست شما به بهترین متخصص‌ها و نظارت مستمر بر نحوه انجام خدمت، تضمین می‌کنیم که کیفیت مورد نظر شما را تامین خواهیم کرد. تضمین قیمت رقابتی:
سازوکار انتخاب متخصصین به گونه‌ای تعریف شده است که متخصصین علاوه بر کیفیت خدمت‌رسانی موظف به رعایت قیمت رقابتی بوده و این امر قیمت خدمت‌رسانی را به بهترین نحو تعدیل خواهد کرد. با این حال ما این تضمین را می‌دهیم که اگر در سایر پلتفرم‌ها، قیمت پیشنهادی به مشتریان در شرایط یکسان پایین‌تر از قیمت پیشنهادی دان شو باشد، ما این اختلاف قیمت را به مشتریان پرداخت نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس حاصل فرمائید. تضمین سرعت رسیدگی به درخواست:
دان شو تضمین می‌دهد پس از ثبت درخواست توسط مشتریان، در کوتاه‌ترین زمان، پیشنهاد متخصصین را برای تصمیم‌گیری به مشتریان ارسال کند.

  • ۶۶۲ نمایش
  • کد تخفیف

کد معرفی دان شو donesho

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
کانال تلگرام ما