کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

از اینجا جستجو کنید
کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

ادرس کانال : https://t.me/takhfif_100

کدهای تخفیف بامیلو,کد تخفیف snapp,کدهای تخفیف اسنپ,کد تخفیف tap30,
کد هدیه ریحون,کد تخفیف جدید بامیلو,کد تخفیف تپسی,کد تخفیف فیدیبو

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

کد تخفیف آچارباز

کد تخفیف 20 هزار تومانی از طریق ثبت نام با لینک زیر

https://a4baz.com/promoter/customer/R1CMC7

.
 مسابقه بزرگ   آچارباز
در مسابقه شرکت کنید و گوشی A50 سامسونگ ببرید

(24 تیر الی 2 مرداد)
 
https://a4baz.com/mosabeghe

در این مسابقه همه برنده‌اند!

جوایز به دو دسته امتیازی و قرعه کشی تقسیم شده‌اند.

  بخش قرعه کشی: با هر روز شرکت در مسابقه و پاسخ به سوالات ساده فنی، علاوه بر کسب امتیاز، 1 شانس شرکت در قرعه کشی دریافت می‌کنید.

    شما می‌توانید در 10 روز برگزاری مسابقه، هر روز به این صفحه مراجعه کرده و در مسابقه شرکت کنید و شانس برنده شدن در قرعه کشی خود را افزایش دهید.

بخش امتیازی: دو جایزه بزرگ (گوشی سامسونگ A50 و سکه نیم بهار آزادی) به دونفر اول با بیشترین امتیاز اعطا خواهد شد.

    کل امتیازات کسب شده شما بعد از مسابقه، به اعتبار آچارباز تبدیل خواهد شد. (هر امتیاز 1 تومان)

 
 
 
 
آچارباز سامانه اعزام تعمیرکار حرفه ای و متخصص به محل در حوزه تجهیزات الکترونیکی است.
 
مزایای آچارباز

    شفافیت در خدمات و هزینه
    سرویس و تعمیر تخصصی
    انجام خدمات در زمان دلخواه شما
    گارانتی خدمات
    مشاوره و پشتیبانی تلفنی
    سرویس در محل


همه سرویس کارهای آچارباز در زمینه تخصص خود آموزش دیده و گواهینامه دارند.
شما می توانید قبل از درخواست، لیست تعرفه ها را ببینید. همچنین کارشناسان ما قبل از اعزام سرویسکار حدود قیمت را به شما اعلام می کند.
ما بعد از ساعات کاری و حتی در روزهای تعطیل آماده سرویس دهی هستیم.
هم قطعات و هم خدمات انجام شده دارای یک ماه گارانتی آچارباز است.
قبل از اعزام سرویسکار و در صورت امکان ایراد بوجود آماده را تلفنی با شما برطرف می کنیم.
همه خدمات در حضور شما و جلوی چشمان شما انجام می شود. همچنین دیگر نیازی به حمل و نقل دستگاهتان ندارید.
 
  • کد تخفیف

کد تخفیف اسنپ مارکت | کوپن اسنپ مارکت

 

کد تخفیف #اسنپ_مارکت ( بامیلو سابق )

💰 12هزار تومان تخفیف برای اولین سفارش
🎁 کد تخفیف LGCF

💰 ٨ هزار تومان تخفیف برای سفارش آنلاین از هایپراستار
🎁 کد تخفیف : MUV1558284
📆 مهلت استفاده :  3 روز
📶 snapp.market

کانال تلگرام کدهای تخفیف | @takhfif_100

اسنپ مارکت، حاصل همکاری دو شرکت بزرگ «اسنپ» و «هایپراستار» است و عضو جدید خانواده‌ی بزرگ اسنپ محسوب می‌شود. کاربران اسنپ مارکت می‌توانند کالاهای سوپرمارکتی موردنیاز خود را با بهره‌مندی از تخفیف‌های هایپراستار انجام دهند. تمامی کالاهای خریداری‌شده‌ی کاربران را هایپراستار تأمین خواهد کرد و با پشتیبانی بزرگ‌ترین سرویس حمل‌ونقل آنلاین ایران، اسنپ، در زمان انتخابی کاربران به دست آن‌ها خواهد رسید. کاربران ما می‌توانند هر زمان بخواهند، از تخفیف‌های هایپراستار اطلاع یابند و کالاهای سوپرمارکتی

موردنیاز خود را در هر جای تهران به‌صورت آنلاین مستقیماً از هایپراستار بخرند. تنوع بالای کالاهای اسنپ‌مارکت، با بیش از ۵۰۰۰ کالا، این امکان را به کاربران می‌دهد که همه‌ی خریدهای خود را به‌صورت یکجا انجام دهند.

استفاده از اپلیکیشن اسنپ‌مارکت در وقت کاربران صرفه‌جویی خواهد کرد و به آنان اجازه می‌دهد بهتر برنامه‌ریزی کنند و با هر چه بیشتر دورماندن از ترافیک درون‌شهری، آرامش و آسودگی بیشتری داشته باشند؛ محیط کاربری آسان اپلیکیشن می‌تواند طیف وسیعی از کاربران موبایل‌های هوشمند را دربربگیرد و امکانات بسیار متنوع و زیادی را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

  • کد تخفیف

کد تخفیف پالسین  |

کد تخفیف ۱۰٪ پالسین برای سرویس کولر گازی تا سقف ۱۰۰ هزار تومان
مهلت استفاده تا ۱۷ تیر

کد تخفیف: IQIASAJN
 
کد تخفیف ۱۰٪ پالسین برای سرویس قالیشویی تا سقف ۱۰۰ هزار تومان
مهلت استفاده تا ۱۷ تیر
کد تخفیف: IQKUPSIK

در مسابقه شرکت کنید و با کسب بالاترین امتیاز، بدون قرعه کشی از بین PS4،تلویزیون سونی،ایرپادوهدفن بیتس،جایزه خودتون رو انتخاب کنید! کافیه فسفر بسوزونید و دوستاتون رو به این بازی دعوت کنید!

 

https://pulsein.app/game/IqBaz/login/108409

 

پالسین بازار آنلاین خدمات خانه است. در پالسین کاربران می توانند بخش عظیمی از خدمات مورد نیاز خود را بصورت‌ آنلاین سفارش دهند و برای نیازهای خود متخصصین تایید شده‌ی پالسین را به کار گیرند. ویژگی مهم پالسین در ارائه بیش از ۱۰۰ سرویس بصورت هوشمند است که تمامی نیازهای فنی در حوزه تعمیرات،نظافت،آموزش و تدریس خصوصی،قالیشویی،کارواش در محل،نظافت موکت و مبلمان،نظافت منزل و خانه تکانی، و پذیرایی را پوشش می دهد.

در عین حال بخشی از سرویس های آنلاین پالسین شامل بخش زیادی از نیازهای تخصصی تعمیرات منزل است که لوله کشی، برق کشی، تعمیر لوازم برقی، تعمیر لوازم گازسوز،تعمیر کولر گازی،تعمیر کولر آبی،عملیات مرتبط با دکوراسیون داخلی و … را شامل می شود. اگر به تعمیرات لوازم الکترونیکی مثل تعمیر تلویزیون،تعمیر موبایل،تعمیر لپ تاپ،و لوازم برقی آشپزخانه نیاز پیدا کردید، پالسین در یک دسته بندی جداگانه این خدمات را در اختیار شما قرار می دهد.

این خدمات می تواند بخش هایی مثلتعمیر یخچال،تعمیر ماشین لباسشویی،تعمیر ماشین ظرفشویی،را شامل شود که در دسته نیازهای ضروری قرار می گیرد. در زمینه تدریس و آموزش، تمرکز پالسین بر روی آموزش و تدریس خصوصی در محل است که کاربران می توانند نیازهای خود در این زمینه را از طریق اپ پالسین برطرف کنند.

تدریس زبان های خارجی مثل تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی، آلمانی، فرانسه و حتی ایتالیایی و اسپانیایی شناخته شده ترین زبان هایی است که کاربران می توانند درخواست خود را بر اساس آنها جستجو کرده و متخصصین و آموزگاران مناسب خود را به منزل دعوت کنند.

اما بخش دیگر تدریس خصوصی پالسین، به آموزش موسیقی مربوط است که برای علاقمندان به موسیقی دسته بندی های متنوعی در سازهای گوناگون تدارک دیده ایم. آموزش خصوصی پیانو، گیتار، سه تار و حتی تار نیازهای علاقمندان در این زمینه را تا حد زیادی پوشش می دهد. البته در کنار این موارد نمی توان موارد دیگری چون آموزش خصوصی سنتور، آموزش خصوصی تنبک و آموزش خصوصی ویولن را از یاد برد. در عین حال می توانید برای تعمیر و کوک کردن ساز نیز از پالسین بهره برد.

  • کد تخفیف
کانال تلگرام ما