کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

از اینجا جستجو کنید
کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

ادرس کانال : https://t.me/takhfif_100

کدهای تخفیف بامیلو,کد تخفیف snapp,کدهای تخفیف اسنپ,کد تخفیف tap30,
کد هدیه ریحون,کد تخفیف جدید بامیلو,کد تخفیف تپسی,کد تخفیف فیدیبو

طبقه بندی موضوعی

کد معرف زرین پلاس 128359

زرین پلاس یک شرکت فناوری است که در زمینه پرداخت الکترونیکی و ارائه خدمات مالی فعالیت می کند. این شرکت امکاناتی مانند کارت های پرداخت، درگاه های پرداخت آنلاین و سایر راهکارهای مالی را برای کسب و کارها و فروشندگان فراهم می کند تا بتوانند به راحتی و امنیت بیشتری تراکنش های مالی را انجام دهند.

 

من با عضویت در باشگاه مشتریان زرین پلاس و خرید از فروشگاه های عضو باشگاه در تمام کشور و همه اصناف درصدی از پول خریدم را کش بک می گیرم ... 


تو هم می تونی با کد معرف من رایگان عضو بشی 


فقط روی لینک زیر بزن و کارتهای بانکیت را ثبت کن و از نقشه نزدیک ترین فروشگاه زرین پلاسی به خودت را پیدا کن.


همچنین با دعوت دوستات هم از اولین خریدشون ۱۰۰ هزار تومان دیگه هم هدیه بگیری.
 

 
کد معرف زرین پلاس :128359

 

چطور ثبت نام کنم؟‌

اپلیکیشن زرین پلاس را به صورت رایگان از استورهای معتبر دریافت و نصب نمایید, بعد کافیه فقط شماره 16 رقمی کارت بانکی خود را در بخش کارت ها ثبت نمایید و با آن از فروشگاه های زرین پلاسی خرید کنید.

و یا با ارسال شماره 16 رقمی کارت خود به شماره 10008318 علاوه بر عضویت در زرین پلاس, کارت بانکی خود را نیز در زرین پلاس ثبت نمایید.

 
چطوری کارت هام رو اضافه کنم ؟
چند تا کارت می تونم اضافه کنم ؟
چطوری کشبک هام رو برداشت کنم؟
چطور کارت اضافه کنم؟‌
چطور شماره شبا وارد کنم؟
چرا کد ملی رو قبول نمیکنه؟
چطور میتونم فروشگاه ام رو معرفی کنم؟
چطور میتونم درامد کسب کنم؟
چطور میتونم به دوستانم معرفی کنم؟
چرا کش بک من برنگشت؟
شماره شبا رو از کجا تهیه کنم؟
کشبک هایی که جمع میشه را چطور خرج کنم؟
تراکنش های کاربرهای زرین پلاس رو از سایر مشتریان چجوری تشخیص بدم؟

  • ۷۹ نمایش
  • کد تخفیف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
کانال تلگرام ما