کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

از اینجا جستجو کنید
کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

ادرس کانال : https://t.me/takhfif_100

کدهای تخفیف بامیلو,کد تخفیف snapp,کدهای تخفیف اسنپ,کد تخفیف tap30,
کد هدیه ریحون,کد تخفیف جدید بامیلو,کد تخفیف تپسی,کد تخفیف فیدیبو

طبقه بندی موضوعی

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

کد تخفیف سفارش آنلاین غذای مامان پز mamanpaz , کد تخفیف مامان پز

 

شما می توانید با کد 847664  از  30٪  تخفیف سفارش اول استفاده کنید.

شما می توانید با کد  faff41  از  30٪  تخفیف سفارش اول استفاده کنید.

شما می توانید با کد  2350e3  از  30٪  تخفیف سفارش اول استفاده کنید.
 

 
 

لینک ثبت نام

https://www.mamanpaz.ir/invite/voucher/847664

 

کد تخفیف سفارش آنلاین غذای مامان پز mamanpazclass=

برای دریافت کدهای تخفیف روزانه مامان پز میتونین به کانال کدهای تخفیف ما در تلگرام مراجعه کنید . https://t.me/takhfif_100

 

  مامان پز یک شبکه توزیع غذای خانگی است که از سال 1393 شروع به کار نموده است.
  غذاهای ارائه شده توسط مامان پز فقط توسط خانم های خانه در سطح تهران طبخ شده و برای شما ارسال می‌شود.


حداقل سفارش از هر نوع غذا توسط مامان ها مشخص می شود که معمولا ۵ پرس است.
ارسال غذا به کل تهران با پیک و آژانس صورت می گیرد. هزینه ارسال با تخفیف به صورت درصدی از سبد خرید شما محاسبه می شود. در سفارش های بالای ۱۰ پرس، ارسال رایگان است.

 

  • کد تخفیف

کد تخفیف وبسایت تیکت tik8

 

کد تخفیف: CH-PCEJSROJ

 

تیکت با فراهم ساختن بستر مناسب با ساختاری نوین و عملکرد آسان امکان خرید آنلاین بلیط رویدادهای هنری شامل تئاتر، سینما، کنسرت، رویدادهای علمی شامل کنفرانس، همایش و رویدادهای ورزشی مختلف را برای مخاطبان گرامی ایجاد کرده است. از طریق وب سایت و اپلیکیشن تیکت بلیط رویداد مورد نظرتان را فقط در چند مرحله ساده با کوتاهترین زمان خریداری کنید.

 

برای دریافت کدهای تخفیف روزانه سایت تیکت میتونین به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید @takhfif_100

  • کد تخفیف

کد تخفیف سایت نت برگ netbarg , کوپن نت برگ

اینم یه تخفیف 5000 تومنی
کد تخفیف: NBd5b67d413

  • کد تخفیف 5 هزار تومانی نت برگ، اعتبار تا پایان تابستان: td0fcd2f3

نت برگ یکی از زیر مجموعه های تجاری هولدینگ کسب‌و‌کار نوین ایرانیان است که تحت عنوان شرکت سهامی خاص و با شماره ثبت ۴۰۹۴۲۶، به مدیریت عاملی آقای علیرضا صادقیان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰آغاز نمود. حوزۀ فعالیت نت برگ، ارائه خدمات و محصولات شرکت های تجاری تراز اول بصورت آنلاین، روی وب آدرس NetBarg.com است.

نت برگ درصدد است تا با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و استفاده از قدرت خرید گروهی، در حوزه خرید روشی را رواج دهد که از یک سو برای صاحبان کالاها و خدمات سودآور باشد، و از سوی دیگر برای مشتریان و خریداران صرفۀ اقتصادی بالایی داشته باشد؛ ارائه روشی که در آن خریدار و فروشنده به یک اندازه سود می برند.

فارغ از تشریفات، عناوین شغلی و مراتب سازمانی، نت برگ متشکل از متخصصان و کارشناسان حوزه تجارت الکترونیک، مدیریت و IT است. نت برگ با تمرکز بر روی یک کالا یا سرویس به‌صورت روزانه، هم فرایند انتخاب را برای کاربران آسان می‌کند و هم با استفاده از قدرت خرید گروهی، کالای مورد‌نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف‌نظر نمود.

با استفاده از این روش، همه روزه پیشنهادات متنوعی از انواع کالاها، خدمات، تفریحات و سرگرمی‌های تازه و جذاب روی سایت نت برگ قرار می‌گیرد که خریداران می‌توانند با استفاده از تخفیف‌های 40 تا 99 درصدی، این پیشنهادات ویژه را خریداری کنند.

توجه: نت برگ تنها برند ثبت شده توسط شرکت کسب و کار نوین ایرانیان است و این شرکت با هیچ سایت تخفیف دیگر و یا با عنوان سایت دیگری فعالیت ندارد

  • کد تخفیف

کد تخفیف وبسایت danapp ,http://danapp.ir



کاربران علاقمند به ویدئو‌های آموزشی می‌توانند به سامانه دانا مراجعه کنند و به همین شیوه در صفحه اصلی و قسمت «فعال سازی دانا بن» کد dana-ketab را وارد کنند و از ویدئوهای آموزشی این سامانه لذت ببرند، ویدئوهایی که در این هفته به صورت رایگان در اختیار اعضای کمپین قرار می‌گیرد.


. هدف مهم «دانا» بعنوان اولین دامنه آموزش نامحدود در ایران، ایجاد تعامل با شماست، بنابر این امکان ثبت‌نام و ورود با نام کاربری و گذرواژه قابل تعریف است. به این ترتیب، امکان کامنت‌گذاری، تبادل نظرات، اشتراک‌گذاری، و امکانات مفید دیگر در بخش‌های مختلف نیز وجود دارد. سامانه آموزشی «دانا» قابلیت ارائه‌ی محتواها در قالب ویدئوهای کوتاه را دارد. در کلیه‌ی بخش‌ها امکان جست‌وجو بر اساس کلیدواژه‌های مختلف قابل تعریف است تا بتوانید سریع و آسان به هدف خود برسید و نیاز آموزشی خود را تامین کنید. حالا از آموزش مجازی لذت ببرید. تمامی خدمات و فعالیت‌های سامانه «دانا»، حسب مورد، به موجب مجوز نشر دیجیتال و رسانه بر خط به شماره 93/572 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی «دانا» متعلق به «مؤسسه‌ی فرهنگی و دیجیتال آینه جادوی یکتا» به صاحب امتیازی آقای محمد نجار صراف می باشد.

  • کد تخفیف

کدهای تخفیف سایت چاپ عکس axprint عکس پرینت

سفر کردن یکی از هیجان‌انگیزترین کارهای دنیاست. وقتی که به یک جای جدید میریم، دوست داریم از تک‌تک لحظات خوب‌مون عکس بگیریم تا یادگاری بشن. چه خوبه که این یادگاری‌های شیرین رو چاپ کنیم تا برای همیشه ماندگار بشن. از همین حالا به مدت یک هفته فرصت دارید تا با کد تخفیف PHOTOBOOK9608 ، در چاپ فتوبوک ۱۵× ۱۵ با عکس‌های خاطره‌انگیزتون، %۲۰ تخفیف بگیرید.

کد تخفیف: PHOTOBOOK9608
اعتبار تا یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶


اگر از طریق لینک زیر ثبت نام کنید : با عضویت در سرویس عکس پرینت، شما۱۰ چاپ عکس مجانی به عنوان هدیه عضویت دریافت خواهید‌کرد.


لینک ثبت نام : http://axprint.com/I/?229124GG


سایت عکس پرینت سرویس اینترنتی ذخیره، اشتراک و چاپ عکسهای دیجیتال است که توسط شرکت مهندسی داده بان سامانه (تاسیس ۱۳۸۳، شماره ثبت : ۲۳۴۵۷۱) از گروه شرکتهای خانه چاپ و طرح (اولین چاپخانه دیجیتال ایران با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) ارائه می شود. همه عملیات توسعه و نگهداری سایت و همچنین چاپ و ارسال عکسهای چاپ شده توسط شرکت داده بان سامانه و با همکاری شرکت خانه چاپ و طرح و در محل شرکت انجام می شود.
این سرویس اول بار در سال ۱۳۸۰ راه اندازی شد و نسخه ای که هم اکنون در دسترس است در فروردین سال ۱۳۸۷ ارائه گردیده است. در این سالیان ما آموختیم تا مشکلات پرداخت الکترونیک و اینترنت پرسرعت نباید مانع ارائه سرویس به مشتریان عزیز شود. امروز دیدگاه ما بالاخره ثابت شد و با در دسترس بودن زیرساختهای مورد نیاز مصمم شده ایم تا خدمتی در خور خاطرات زیبای شما که در قاب عکس ها ثبت شده است ارائه دهیم.
ما می خواهیم نگهداری و اشتراک و چاپ عکس را برای شما، دوستان و یا خانواده به یک تجربه ساده، لذت بخش و حتی سرگرم کننده تبدیل کنیم و در این تجربه همراه شما باشیم. شما می توانید از این روش برای در تماس بودن با دوستانتان استفاده کنید. تصویر لبخند یک کودک شیرین برای مادر بزرگ یا تصاویر سفر کوهستان برای همکلاسی ها خاطراتی است از لحظات ناب زندگی. شاید بشر از اولین روزها باخلق تصاویرمی کوشید این لحظات را جاودانه کند. امروز با توسعه حیرت آور تکنولوژی عکاسی دیجیتال میلیونها نفر در سراسر جهان لحظات ناب را ثبت می کنند. امیدواریم بتوانیم وسیله ای را فراهم کنیم که شما با اشتراک این خاطرات و لحظات، دل دوستان و خانواده را شاد و خرم کنید.

عکس پرینت چیست؟

عکس پرینت عکاسخانه اینترنتی شماست. شما با عکس پرینت بدون نیاز به اینکه از خانه خارج شوید می توانید عکسهای خود را سفارش چاپ بدهید و یا از عکسهای خود محصولات متنوع عکس پرینت مثل «کتاب عکس»، کارت تبریک، تقویم شخصی و ... را به صورت آنلاین طراحی و سفارش چاپ بدهید روال استفاده از سایت عکس پرینت به ترتیب زیر است:
  1. آپلود: شما در عکس پرینت فضایی اختصاصی و محرمانه دارید که می توانید عکسهای خود را بدون هیچ محدودیتی در آنجا برای همیشه آرشیو کنید. برای سفارش عکس در عکس پرینت شما ابتدا باید عکسهای خود را در عکس پرینت آپلود کرده باشید. آپلود عکسها در عکس پرینت با ابزارهایی که در اختیار شما قرار داده شده است آسان است..

  2. اشتراک: شما می توانید دوستان و خانواده را به سایت دعوت کنید و به طور اختصاصی یک پوشه عکس را با آنها به اشتراک بگذارید. اینگونه در یک فضایی امن و مطمئن از خاطرات خود لذت ببرید.

  3. سفارش: شما می توانید با عکسهایی که خودتان در عکس پرینت آپلود کرده اید و یا عکسهایی که دوستانتان با شما به اشتراک گذاشته اند از هر نقطه ای از دنیا به راحتی و در کنار خانواده سفارش چاپ عکس بدهید. همچنین می توانید با این عکسها محصولات متنوع عکس پرینت را آنلاین و مطابق با سلیقه خودتان طراحی کنید و از آنها سفارش چاپ بدهید.

  4. ارسال: سفارشهای شما در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت چاپ و تحویل پست پیشتاز می شود. پست پیشتاز سفارش های شما را در هرجای ایران که باشید درب منزل به شما تحویل می دهد..

اگر سئوالی در مورد عکس پرینت برای شما باقی مانده است، ما آماده ایم تا با رویی گشاده پاسخگویی سئوالات، پیشنهادات و یا انتقادات شما باشیم. برای ارتباط با ما کافی است به صفحه تماس با ما بروید و با پر کردن فرم ارتباط نظرات خود را با ما در میان بگذارید
  • کد تخفیف
کانال تلگرام ما