کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

از اینجا جستجو کنید
کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

ادرس کانال : https://t.me/takhfif_100

کدهای تخفیف بامیلو,کد تخفیف snapp,کدهای تخفیف اسنپ,کد تخفیف tap30,
کد هدیه ریحون,کد تخفیف جدید بامیلو,کد تخفیف تپسی,کد تخفیف فیدیبو

طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

کد تخفیف نت افراز : 12 درصدی : UC573MAR و , usr303IUE , usr762EZQ , usr280WRO

کد تخفیف نت افراز : 7 درصدی : usr171HRS
سلام
گفتم کد های تخفیف نت افراز رو بزاریم بقیه دوستان هم استفاده کنن

شما میتوانید برای استفاده از تخفیف های نت افراز از کد های زیر استفاده کنید



کد تخفیف نت افراز : 7 درصدی : usr171HRS

کد تخفیف نت افراز : 12 درصدی : UC573MAR و , usr303IUE , usr762EZQ , usr280WRO


نت افراز چطوره,نت افزار چطوره؟,نت افرازپ,نت افراز خوبه؟,نت افراز هاست دانلود,نت افرازه,سایت نت افراز,سایت نت افزار,وب سایت نت افراز,شرکت نت افراز,شرکت هاستینگ نت افراز,شرکت سهند افراز نت,هاستینگ نت افراز,نت افراز هاستینگ,شرکت هاستینگ نت افراز,تخفیف نت افراز,کد تخفیف نت افراز,کوپن تخفیف نت افراز,کوپن تخفیف نت افراز,کوپن تخفیف نت افزار



واژه های کلیدی
خرید هاست , ثبت دامین , هاست , هاست لینوکس , هاست ایران , خرید هاست ایران , هاست دانلود , هاست ارزان

چرا نت افراز را به عنوان میزبان وب خود انتخاب نماییم؟

 چرا نت افراز را به عنوان میزبان وب خود انتخاب نماییم؟

شما با انتخاب نت افراز به کیفیت، پایداری و امنیت مورد نیاز برای تجارت خود دست می یابید. از یک سایت شخصی کوچک تا یک سرویس سازمانی بسیار بزرگ، نت افراز راه حلی جامع ، برای نیازهای شما تهیه دیده است.
شرکت نت افراز ایرانیان     دارای بیش از 5 سال سابقه در ارایه سرویس های میزبانی وب

شرکت میزبانی وب نت افراز با شماره ثبت 44177 در سامانه ملی ثبت شرکت ها به صورت رسمی در حال فعالیت در زمینه ارایه خدمات میزبانی و ثبت دامین می باشد، این شرکت از ابتدای شروع فعالیت، سعی در ارایه سرویس با حداکثر کیفیت به کاربران نموده است
شرکت نت افراز جزو 10 هاست برتر در ایران     شرکت میزبانی وب نت افراز جزو 10 هاست برتر ایران

شرکت میزبانی وب نت افراز این افتخار را دارد که میزبان هزاران سرویس هاست برای کاربران در داخل ایران می باشد. اینکه این شرکت مورد اعتماد هزاران نفر از هموطنان می باشد مایه دلگرمی و افتخار شرکت میزبانی وب نت افراز می باشد. طبق گزارش وب سایت webhosting.info شرکت نت افراز جزو 10 هاست برتر ایران به لحاظ میزبانی تعداد دامین های بین المللی می باشد.
پشتیبانی قدرتمند     پشیتبانی قدرتمند

متخصصین با تجربه نت افراز با بیش از 6 سال تجربه در زمینه صنعت میزبانی وب، با کمال افتخار شما را تا رسیدن به اهدافتان همراهی می نمایند، سعی ما در نت افراز ارایه پشتیبانی مطلوب جهت جلب رضایت کاربران گرامی میباشد. در حال حاضر پشتیبانی فنی نت افراز به صورت های تلفن، پشتیبانی آنلاین و ایمیل (سیستم ارسال تیکت) میباشد.
سرورهای قدرتمند     سرور های قدرتمند

در حال حاضر سرور های نت افراز در کشورهای فرانسه و آلمان واقع شده اند. نت افراز همواره سعی کرده که از "پشرفته ترین" و "سریعترین" سخت افزار های موجود استفاده کند. مشخصات سرور های نت افراز پردازنده های حداقبل 12 هسته ای حداقل 64 گیگابایت رم میباشد. به منظور ارایه سرویس هر چه سریعتر، همه سرور ها به شبکه ای با سرعت 1000Mb به اینترنت متصل هستند.
مانیتورینگ     مانیتوریگ 24 ساعته سرورها

کلیه سرور های نت افراز به صورت مداوم و 24 ساعته تحت نظر میباشند تا در صورت مشاهده هر مشکلی، در اسرع وقت برطرف شود.
آپتایم بالای 99 درصد     سرویس سریع، عدم قطعی و آپتایم بالای 99

خرید سرور ها از دیتاسنتر های معتبر، سخت افزار بسیار قدرتمند، مدیریت حرفه ای سرور ها و مانیتورینگ 24 ساعته سرور ها از جمله عواملی هستند که منجر به ارایه سروری هایی با حداقل قطعی و کیفیت بالا در نت افراز شده است.
عدم امکان تحریم     ارایه سرویس پایدار، عدم امکان تحریم

با توجه به شدت یافتن تحریم ها به خصوص از سوی شرکت های آمریکایی مانند سی پنل و پلسک، موضوع تحریم به یکی از جدیترین مشکلات هاست های ایرانی تبدیل شده است و با وجود ادعای برخی از شرکت های ایرانی مبنی بر مصونیت در برابر تحریم های شرکت های آمریکایی، همیشه این احتمال وجود دارد که سرویس های ایشان به دلیل تحریم های موجود غیر فعال گردد. در این راستا و با توجه به سابقه طولانی نت افراز در زمینه ارایه سرویس های میزبانی وب، سرویس های ارایه شده توسط نت افراز به هیچ عنوان شامل تحریم های فعلی نبوده و به لحاظ حقوقی کاملا قانونی میباشد.
امنیت بالا     امنیت

از آنجا که امنیت جایگاه و اهمیت ویژه ای در ارائه سرویس های میزبانی وب دارد ، نت افراز نهایت تلاش خود را در جهت ارائه سرویسی مطمئن و امن می نماید . استفاده از فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری، پکیچهای امنیتی از جمله اقدامات نت افراز در این جهت می باشد. برخی از پکیج های امینتی نصب شده بر روی سرور های نت افراز منحصرا برای این شرکت تهیه شده است.
بک آپ گیری هفتگی و روزانه     نسخه پشتیبان هفتگی و روزانه

جهت حفاظت هرچه بیشتر از اطلاعات کاربران، تمامی سرویس های میزبانی نت افراز یه صورت خود کار به صورت های هفتگی و روزانه پشتیبان گیری میشوند. پشتیبان گیری روزانه از اطلاعات پایگاه های داده کاربران و پشتیبان گیری هفتگی شامل کلیه اطلاعات کاربران میباشد. این سرویس برای تمامی پلان ها بصورت رایگان ارایه میشود.
نصب رایگان برنامه های سایت ساز فارسی     برنامه های رایگان فارسی

نت افراز علاوه بر ارایه سرویس های میزبانی، در صورت تمایل کاربران و منتاسب با نیاز ایشان گلچینی از بهترین و محبوب ترین برنامه های فارسی موجود را به صورت رایگان برای مشتریان خود نصب می کند. نرافراز های انتخاب شده، از بهترین و کامل ترین بسته های اینترنتی موجود می باشد که همگی دارای کنترل پنل فارسی و تقویم شمسی می باشند
کنترل پنل کارا و فارسی     پنل کاربری کارا

پنل کاربری نت افراز این امکان را به شما میدهد که در هر زمان تمامی سرویس های خود در نت افراز را کنترل کنید. تمامی پرداخت ها و تمدید ها به صورت آنلاین و روش های دیگر پرداختی از طریق پنل کاربری به صورت اتوماتیک انجام پذیر میباشد. از دیگر امکانات موجود در پنل کاربری شما امکان مدیریت کامل تنظیمات دامین های شما میباشد.
دایرکت ادمین فارسی     کنترل پنل سریع، امن، با امکانات و فارسی

ما برای تمامی مشتریان، کنترل پنل قدرتمند DirectAdmin را ارایه میدهیم که با این کنترل پنل اداره کلیه منابع سرویس هاست خریداری شده از نت افراز به صورت کاملا فارسی در اختیار کامل خریدار خواهد بود. کنترل پنلDirectAdmin سریعترین کنترل پنل موجود میباشد که با وجود سریع بودن دارای تمامی امکانات لازم جهت مدیریت اکانت شما میباشد.
تضمین عودت وجه در هفته اول     تضمین بازگشت وجه "بدون شرایط" در هفته اول

نت افراز این تضمین را به شما میدهد که در صورتی که به هر دلیلی مایل به کنسل کردن سرویس خود با نت افراز در هفته اول هستید، تمامی وجه شما (به جز هزینه دامنه که غیر قابل بازگشت میباشد) را باز گرداند. برای کنسل کردن و باز گردانی وجه در هفته اول، نیاز به هیچ تاییدی از سوی بخش پشتیبانی نیمباشد و تنها در خواست کاربر بر این اساس ملاک میباشد.



نت افراز فعالیت خود را در زمینه هاستینگ از سال 2002 به عنوان بخش پشتیبانی یک شرکت کانادایی شروع نمود و پس از مدتی خود اقدام به ارایه سرویس های هاستینگ به ایرانیان عزیز نموده است.

نام شرکت: نت افراز ایرانیان
شماره ثبت شرکت: 44177

از آغاز فعالیت نت افراز تا کنون نهایت تلاش نت افراز ارائه بهترین سرویس به کاربران خود بوده است و طی فعالیت های نت افراز تنها افتخار ما رضایت کابران از سرویس ارایه شده توسط نت افراز میباشد.
تیم نت افراز همواره تمامی تلاش خود را در جهت ارتقای کیفی سرویسها و رضایت کاربران به کار می گیرد. سرمایه گذاری نت افراز بر روی سخت افزار، نرم افزار و زیر ساخت های شبکه موجب می شود تا کاربران تنها به توسعه خدمات آنلاین خود بپردازند و نگرانی دیگری نداشته باشند. شما با انتخاب نت افراز به کیفیت، پایداری و امنیت مورد نیاز برای تجارت خود دست می یابید. از یک سایت شخصی کوچک تا یک سرویس سازمانی بسیار بزرگ، نت افراز راه حلی جامع ، برای نیازهای شما تهیه دیده است.
در حال حاضر هزاران کاربر در حال استفاده از سرویس های شرکت نت افراز می باشند و شرکت نت افراز مفتخر می باشد که جزء 10 هاست برتر ایرانی از لحاظ تعداد دامین های تحت پوشش می باشد، لیست شرکت های هاست برتر ایرانی بر اساس تعداد دامین های بین المللی در سایت webhosting.info ذکر شده است.

  • کد تخفیف
این برنامه اول کار 1000 امتیاز به شما میده که میتونین باهاش یه شارژ 1000 تومنی بخرید

برنامه ستاره اول - دانلود از طریق لینک زیر
نسخه اندروید : http://mcistar.ir/android
نسخه IOS : http://mcistar.ir/ios
کد معرف: 685428

لطفا در هنگام ثبت نام از کد معرف من 685428 استفاده کنید

هزینه دیتای استفاده شده جهت دانلود و استفاده از اپلیکیشن و سایت ستاره اول برای تمامی خطوط همراه اول رایگان می باشد.

ستاره اول

همراه اول به منظور تسهیل خرید بسته های نوترینو، این امکان را فراهم نموده است تا مشترک تنها با یک بار مراجعه به سرشماره #1* و واریز مبلغ بسته از طریق حساب بانکی خود بتواند به صورت مستقیم بسته نوترینو را فعال نماید. بدین ترتیب دیگر مشترکین دیگر نیاز به خرید و اعمال مکرر شارژ و انجام چند نوبت عملیات بانکی نخواهند داشت و می توانند تنها با یکبار مراجعه به سرشماره 1 ، بسته های نوترینو را به سرعت و براحتی خریداری و فعال نمایند.
  • کد تخفیف

کد تخفیف سفر با تاکسی تپسی TAP30 - بیشترین درصد تخفیف مجاز

 

یکی از کدهای معرف زیر را موقع ثبت نام در فیلد مربوطه وارد کنید تا 8000 هزار تومان اعتبار اولین سفر بگیرید.


VE1L5M

8ZMDIU

 

 

کد های تخفیف تپسی مخصوص سفر غیر اول :

کد تخفیف تپسی : safar

30% تخفیف تپسی در شیراز HONAR2-30

دانشگاه های تبریز : tabriz-uni

 

 

 

کد تخفیف سفر با تاکسی تپسی TAP30 - بیشترین درصد تخفیف مجاز

 

اگر ثبت نام کرده اید ولی سفری انجام نداده اید منوی سمت راست را باز کنید و در بخش " کد هدیه و تخفیف " یکی از کدهای بالا را وارد کنید.

 

کد تخفیف سفر با تاکسی تپسی TAP30 - بیشترین درصد تخفیف مجاز>

تپسی (TAP30) سامانه هوشمند درخواست تاکسی است که در حال حاضر در شهرهای تهران و کرج و اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد. تپسی از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با سفیران (رانندگان) مرتبط می‌سازد. شما به راحتی، با دو کلیک می‌توانید درخواست خودرو دهید و سفری با کیفیت، ایمن و ارزان را تجربه کنید

 


چگونه می توانم از کد هدیه تپسی استفاده کنم؟
شما می توانید با مراجعه به قسمت سفر رایگان در اپلیکیشن تپ‌سی، کد معرف خود را دریافت نموده و آن را از طریق پیامک، تلگرام یا ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در صورتی که دوستان شما در هنگام نام‌نویسی یا پیش از ثبت اولین درخواست سفرشان کد معرف شما را در قسمت کد هدیه و تخفیف اپلیکیشن تپسی وارد کنند، اولین سفر آن ها شامل تخفیف می شود. در ضمن، پس از انجام این سفر شما نیز به عنوان معرف، کد هدیه دریافت خواهید کرد.

 


آیا می توانم در سفر از کد تخفیف استفاده نکنم؟
خیر. در صورتی که دارای کد هدیه یا تخفیف هستید، حتماً باید از این کد استفاده نمایید.
 


کد معرف خود را برای دوستانم ارسال کردم اما کد هدیه به من تعلق نگرفته!
برای استفاده از کد هدیه، لازم است تا دوستان‌تان علاوه بر ثبت کد معرف شما در اپلیکیشن تپ‌سی، اولین سفر خود را انجام دهند. بنابراین اگر کد معرف خود را برای دوستان‌تان ارسال کرده اید، لطفاً مطمئن شوید که آنها کد را به درستی وارد کرده و اولین سفر خود را نیز با تپ‌سی انجام داده باشند.
 

امنیت

ما در هر لحظه مسیر سفرتان را ثبت می‌کنیم و عزیزان شما هم می‌توانند مسیر شما را به صورت زنده دنبال کنند.

کیفیت

لازم نیست پول نقد به همراه داشته باشید. هزینه سفرتان را با یک تپ به صورت آنلاین پرداخت کنید.

کیفیت بالا را با قیمت پایین تجربه کنید. همچنین قیمت سفر از ابتدا مشخص است و نیازی به مذاکره با راننده نیست.

انتخاب مبدا

مبدا سفر خود را انتخاب نمایید. پیشفرض محل کنونی شماست.

انتخاب مقصد

کافیست ناحیه‌ی حدودی مقصد خود را انتخاب نمایید. نیاز به مشخص کردن دقیق نیست.

پرداخت اینترنتی

پس از رسیدن به مقصد می توانید از اعتبار خود و بدون نیاز به پول نقد، پرداخت را انجام دهید.

  • کد تخفیف

کد تخفیف آپلیکیشن تاکسی کارپینو carpino , کد تخفیف آپلیکیشن تاکسی کارپینو , کد معرف کارپینو , کد تخفیف آپلیکیشن تاکسی carpino

 

کد تخفیف تاکسی کارپینو

با لینک زیر تو «کارپینو» ثبت‌نام کن و با کد معرف زیر تا سقف 5000 تومان اولین سفرت رو رایگان برو. کارپینو، اپلیکیشن سفارش تاکسی که همیشه و همه‌جا در خدمت شماست.

 کد‌معرف: javadxth

 

کارپینو با وجود تیمی توانمند و متخصص در حوزه‌های حمل و نقل شهری و عمومی، با بهره‌مندی از اپلیکیشن‌های موبایل در جهت تأکید بر نوآوری، اعتماد و نگاه انسان‌محور، به دنبال ارائه خدمات با کیفیتی فراتر از انتظار مشتریان، ایجاد حس امنیت و لذت در سفرهای درون‌شهری است.
همچنین کارپینو به امید ارتقاء جایگاه شغلیِ رانندگانِ تاکسی‌، بالا بردن سطح اجتماعی آنها و نیز بهینه‌سازی پتانسیل‌های قدیمی به دنبال افقی سبزتر و شهری منظم‌تر است. سامانه هوشمند کارپینو، بهترین راه برای رسیدن به هر مقصدی است که مد نظر شماست. شما به راحتی می توانید با انتخاب مبدا و مقصد، درخواست سفر کنید و با نزدیک‌ترین تاکسی به سوی مقصدتان راهی شوید. با راننده‌های مجرب و متعهد کارپینو که دارای مجوزهای سازمان تاکسیرانی تهران هستند، می‌توانید سفری امن و آرام را برای خود و خانوادهٔ‌تان رقم بزنید. همچنین می توانید در طول سفر، مسیر حرکت تاکسی را به صورت زنده ملاحظه فرمایید. 
ما برآنیم تا جهت تسهیل سفرهای شما، همیشه در دسترس‌تان باشیم.

همیشه در دسترس

شرکت کارپینو در تمام ساعات شبانه روز و در تمام نقاط شهر آماده
سرویس دهی به شما مشتریان محترم میباشد تا سفری ایمن داشته
باشید

 

میتوانید از راه های زیر برنامه کارپینو را دانلود کنید :

 

 

 

دانلود اپلیکیشن کارپینو - نسخه مسافر

 

 

 

 

 

 

  • کد تخفیف

کد تخفیف سفر با تاکسی اسنپ  snapp - بیشترین درصد تخفیف مجاز , کد تخفیف snapp

کد تخفیف اسنپ برای اولین بار , کد اولین سفر رایگان اسنپ

اینم کد تخفیف اسنپ : h4k3r

با این کد شما میتونین 8000 تومان اعتبار رایگان سفر دریافت کنید ، بعد از نصب اسنپ کد سفر رایگان h4k3r را در بخش کد تخفیف وارد کنید .

کد سفر رایگان با اسنپ : h4k3r

همچنین اگه تا الان اسنپ رو نصب نکردید از " این لینک " میتونین دانلودش کنید

 

کد تخفیف اسنپ مخصوص آخر هفته ها پنجشنبه و جمعه

کد تخفیف SNP-WKND می‌تونید ۲۰٪ ارزون‌تر سفر کنید

 

کد تخفیف اسنپ را کجا وارد کنیم ? کد تخفیف اسنپ کجا بزنم ?

دوست شما برای ثبت نام و دریافت اعتبار هدیه در سفر اول، باید مسیر زیر را دنبال کند:

دریافت اپلیکیشن اسنپ -> ایجاد حساب کاربری -> ثبت شماره همراه و تایید – > ورود به اپلیکیشن -> تعیین مبدا و مقصد -> ثبت کد معرفی در قسمت «کد تخفیف؟» -> ارسال درخواست خودرو

1

درباره ما

دنبال یک راه ساده و سریع برای درخواست خودرو هستید؟ اسنپ را از دست ندهید. با اپلیکیشن اسنپ شما تمامی رانندگان اطرافتان را به صورت زنده می‌بینید. فقط کافیست مبدا و مقصدتان را مشخص کرده و درخواست اسنپ دهید تا نزدیک‌ترین خودرو شما را تا مقصد همراهی کند. به وسیله پرداخت آنلاین و اعتباری دیگر نیازی به پول نقد نیست و شما به راحتی می‌توانید هزینه سفر خود را از طریق کارت اعتباری و افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کنید.

ما در اسنپ با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل هم شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود. در حال حاضر اسنپ فقط در شهر تهران فعال است.

new-referral-3

کد تخفیف اسنپ مشهد ,

کد تخفیف اسنپ تهران,

کد تخفیف اسنپ قم,

کد تخفیف اسنپ شیراز,

کد تخفیف اسنپ کرج,
کد تخفیف اسنپ
کد تخفیف اولین سفر اسنپ
کد تخفیف اسنپ سفر اول
کد تخفیف اسنپ اولین سفر
کد های تخفیف اسنپ
تخفیف اسنپ
کد تخفیفان اسنپ
کد تخفیف سفر اول اسنپ
کد تخفیف اسنپ تاکسی
تخفیف سفر اول اسنپ
کد تخفیف جدید اسنپ
کد تخفیف سفر اسنپ
کد تخفیف اسنپ دهه فجر
کد سفر رایگان اسنپ
کد اخفیف اسنپ
کد تخفیف اسنپ جدید
کد تخفیف 100 درصدی اسنپ
کدتخفیف اسنپ
تخفیف اولین سفر اسنپ
کد تخفیف اسنپ
کد تخفیف اسنپ شیراز
کد تخفیف اسنپ سفر
کد اسنپ کارت رایگان
کد تخفیف اسنپ قم
کد تخفیف برای اسنپ
کد تخفیف تاکسی اسنپ
مد تخفیف اسنپ
کدهای تخفیف اسنپ
کد تخفیف snapp
تخفیف اسنپ کرج
کدتخفیف اسنپ
کد تخفیف رایگان اسنپ
کد تخفیفی اسنپ
کد تخفیف اسنپ برای سفر اول
کد سفر اول اسنپ
کد‌تخفیف اسنپ
کد تخفیف اسنپ برای دومین سفر
کد تخفیف استپ
کد تخفیف اسنپ
کد رایگان اسنپ
کد تخفیف اولین سفر با اسنپ
کد تخفیف اسنپ را کجا وارد کنیم
تخفیف نماوا اسنپ
کد تخفیف اسنب
کدتخفیف اولین سفر اسنپ
کد تخفیف اسنپ و تپسی
تخفیف اسنپ سفر اول
کد‌تخفیف‌اسنپ
دریافت کد تخفیف اولین سفر اسنپ
کد تخفیف اسنپ دومین سفر
کد تخفیف‌ اسنپ
کد تخفیف اولین سفر رایگان اسنپ
کد تخفیف اسنپ رایگان
کد تخفیف اسنپ برای اولین سفر
تخفیف اسنپ شیراز
کد اسنپ رایگان
تخفیف اسنپ تهران
کد اسنپ
کد تهفیف اسنپ
دریافت کد تخفیف بیمه اسنپ
کد تخفبف اسنپ
کد تخفیف اسمپ
کد تخفیف اشنپ
کد تخفیفراسنپ
کد تخفیف سفر رایگان اسنپ
کد رایگان اسنپ برای بار اول
کد تخفیف اسنپ رایگان برای اولین سفر
کد تخفیف اسنپ تهران
کد تخفیف انپ
کد اسنپ کارت
کد تخفیف اسنپ در شیراز
کد تخفیف اسنپ‌
کد تخفیف اینپ
کد تخفیف فعال اسنپ
کد تخفیف. اسنپ
کد سفر اول رایگان اسنپ
کد‌ تخفیف اسنپ
کد تخفیف اسن
کد تخفیف اتوبوس اسنپ
کوپن تخفیف اسنپ
هک کد تخفیف اسنپ
کد اسنپ سفر اول
کد تخفیف اسنپ برای بار اول
کد تخفیف اسنپ برای سفر دوم
کد تخفیف درخواست خودرو اسنپ
تخفیف اسنپ تاکسی
چگونه کد تخفیف اسنپ را وارد کنیم
تاکسی کد تخفیف اسنپ
تخفیف اسنپ و تپسی
تخفیف تاکسی اسنپ
چطوری کد تخفیف اسنپ بگیرم
کد تخفیف اسند
کد تخفیف اسنم
کد تخفیف اولین بار اسنپ
کد تخفیف اولین ورود به اسنپ
کد تخفیف تسنپ
کد تخفیف لسنپ
کد تخقیف اسنپ
کد رایگان اسنپ برای اولین سفر
کد نخفیف اسنپ
کدتخفیف اولین سفراسنپ
گد تخفیف اسنپ
کد هدیه اسنپ
کد تخفیف اسنپ اولین سفر رایگان
تخفیف سفر اسنپ
اولین سفر با اسنپ
کدتخفیف سفر اول اسنپ
تخفیف اسنپ سفر
کد تخفیف اولین سفر
تخفیف اسنپ برای اولین سفر
کد سفر اسنپ
تخفیف اول اسنپ
کد تخفیف اسنپ مارکت شیراز
کد تخفیف جدید
کد تخفیف اسنپ بایک
 

 

  • کد تخفیف

کد تخفیف سایت ریحون , تخفیف خرید از سایت ریحون , کد هدیه سایت ریحون

کد تخفیف همگانی ریحون برای برای همه شهرهای ایران

REF108662HS6J

 


کد تخفیف فرستاده :) 

کد زیر رو با اولین سفارشتون از ریحون استفاده کنید و ۵۰۰۰ تومان تخفیف بگیرید.

ریحون سریعترین راه سفارش آنلاین غذا در تهران است که با بیش از ۸۰۰ رستوران، به شما کمک می‌کنه تا بر اساس محلتون، بتونید منوی عکس‌دار رستوران‌های خوب اطرافتون رو به راحتی ببینید و غذای دل‌خواهتون رو سفارش بدید.

کد تخفیف شما

REF108662HS6J

کد را کپی کنید و در مرحله پرداخت سفارش در قسمت کد تخفیف وارد کنید.

حداقل سبد خرید برای استفاده از این کد ۲۰۰۰۰ تومان است.

با اپلیکیشن ریحون هر کجای تهران که هستید
از رستوران‌های اطراف غذا سفارش دهید.

کد تخفیف: Karaj

کد بالا فقط برای کاربران استان البرز قابل استفاده است. اگر ساکن کرج نیستید، می توانید کد مورد نظر را برای دوستان کرجی خود ارسال کنید. برای استفاده از کد بالا، ابتدا باید سفارش خود را ثبت کنید و قبل از ورود به مرحله پرداخت، در قسمت کد تخفیف، کد مورد نظر را وارد کنید. در نظر داشته باشید که کد مورد نظر برای هر کاربر یک بار قابل استفاده است




پرسش و پاسخ های متداول

چرا از ریحون خرید کنیم؟

ریحون این امکان را برای شما فراهم می آورد تا رستوران های اطرافتان را براحتی ببینید و با مشاهده منوهای عکس دار آن ها غذای مورد علاقه تان را براحتی سفارش دهید و درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.



آیا با خرید از ریحون هزینه‌ی بیشتری پرداخت می‌کنیم؟

خیر. شما با خرید ار ریحون نه تنها هیچ هزینه‌ی بیشتری نسبت به خرید مستقیم از رستوران ها پرداخت نمی‌کنید، بلکه با تخفیف‌های ریحون، امکان خرید ارزان تر از رستوران‌ها را نیز خواهید داشت.


هزینه ارسال غذا چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال غذا منطبق با تعرفه های ارسال رستوران هاست. چنانچه رستوران های در محدوده، هزینه ارسالشان رایگان باشد پولی بابت پیک پرداخت نخواهید کرد و در صورتی هزینه‌ی ارسالشان رایگان نباشد، مبلغ آن بنا بر تعرفه های رستوران محاسبه می شود. به هیچ عنوان ریحون سهمی از هزینه ارسال دریافت نخواهد کرد.
 

  • کد تخفیف
کانال تلگرام ما