کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

از اینجا جستجو کنید
کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

ادرس کانال : https://t.me/takhfif_100

کدهای تخفیف بامیلو,کد تخفیف snapp,کدهای تخفیف اسنپ,کد تخفیف tap30,
کد هدیه ریحون,کد تخفیف جدید بامیلو,کد تخفیف تپسی,کد تخفیف فیدیبو

طبقه بندی موضوعی

کد شارژ هدیه اپلیکیشن خرید نان بقچه , کد تخفیف اپلیکیشن خرید نان بقچه, کد دعوت اپلیکیشن خرید نان بقچه


با وارد کردن کد DIGKY در بخش " اعتبار رایگان بقچه " 5000 تومان هدیه بگیرید


به غیر از اپلیکیشن میتونین از ربات بقچه هم استفاده کنید : ادرس ربات : @BoghcheBot


بعد از ورود به ربات به صفحه " اعتبار رایگان " برید و گزینه " استفاده از کد معرفی دریافت شده " رو بزنید و کد DIGKY رو توش وارد کنید تا 5000 تومان اعتبار اولیه بگیرید


🔷 کد تخفیف 35 درصد:
🎁 xlmrmp
🔷 کد تخفیف 25 درصد:
🎁 boghche25

(با


بعد از ورود به ربات به صفحه


http://bayanbox.ir/view/1703721741614142642/%DA%A9%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%82%DA%86%D9%87.jpg


ما توی بقچه سفارش نون می‌گیریم و سر زمانی که تعیین کردین نون سنتی، گرم و تازه رو توی بسته‌بندی منحصر به فرد دم در خونه یا محل کارتون تحویل می‌دیم... یه جورایی نون رو بدون صف می‌گیرین و خیالتون راحته

بسته‌بندی جدید بقچه
بهداشتی، محافظ کیفیت نان تا ۴ساعت، قابل فریز شدن، بازیافت پذیر و دوستدار طبیعت است.

کیفیت و تازگی نان مهم‌ترین معیار بقچه است.

خلاصه با بقچه سفارش نون مثل آب خوردن آسون شده.
توی رخت‌خوابت با هر وسیله‌ای که دم دستت هست می‌تونی نون تازه سفارش بدین.



iOS cafe bazaar گوگل پلی استور



چطوری سفارش نون بدم؟

بهترین راه برای سفارش نون از طریق بقچه، اپلیکیشن موبایل و وبسایت بقچه هست که می تونید خیلی ساده سفارشتون رو ثبت کنید و منتظر باشید تا نون به دستتون برسه.

کِی سفارش بدم و کی به دستم می رسه؟

شما هر موقع از شبانه روز می تونین توی اپ و وبسایت بقچه سفارشتون رو ثبت کنین. موقع سفارش زمان تحویل نون رو مشخص کنید و ما هم متعهد هستیم که توی همون بازه نون رو به شما برسونیم! ما از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ و ۵ بعد از ظهر تا ۹ شب نون ارسال می کنیم.


کیفیت نون و محل تهیه اون کجاست؟

ما نون را از بهترین و نزدیک ترین نونوایی محله شما که با بررسی های ما انتخاب شده، خریداری می کنیم. نون‌های ما سنتی پخت و به صورت گرم و تازه تحویل داده میشن.



اگر کیفیت نون خوب نبود چه کار کنیم؟

بقچه کیفیت نون رو تضمین می کنه و سعی می کنیم همیشه بهترین نون به دستتون برسه اما اگر نون کیفیت خوبی نداشت لطفاً با شماره تلفن یا ایمیل ما تماس بگیرید و مشکلتون رو بگید. ما هم کیفیت نونمون رو اصلاح می کنیم و از دلتون در میاریم!




بسته بندی بقچه چطوریه؟

ما با بررسی بسته بندی های مختلف، نوعی بسته بندی بهداشتی رو انتخاب کردیم که بتونیم نون رو گرم و تازه به دستتون برسونیم. ضمناً این بسته بندی می تونه نون رو تا 4 ساعت تازه نگه داره و می تونید به همین شکل برای فریز کردن نون هم استفاده کنید.




در صورت نرسیدن سفارش چه کار کنیم؟

ما تمام تلاشمون اینه که نون گرم و تازه سر زمانی که خواستین به دستتون برسه اما اگر بیش از حد طول کشید و دیر شد، با ما تماس بگیرین که وضعیت سفارشتون رو پیگیری کنیم.


هزینه هر سفارش چه مقدار است؟

قیمت نون که همون قیمت نون نونوایی هست. هزینه ارسال و بسته بندی ۳۵۰۰ تومان هست که توی فاکتورتون میاد.


دلیل پرداخت هزینه ارسال و بسته بندی چیه؟

خیلی راحت میشه ربطش داد به اینکه ما برای یه نفر شغل ایجاد کردیم و لازمه بابت خدمتی که به شما داده میشه هزینه ای مختصر دریافت بشه. یادتون باشه که با سفارش دادن نون از بقچه زمان خودتون رو ذخیره کردین و از صف وایسادن های نونوایی راحت شدین، هوا رو آلوده نکردین و از همه مهم تر این که دغدغه ی همیشگی «وای الان نون نداریم چیکار کنیم؟ کی بخره؟» رو حذف کردی.


امکان برنامه ریزی مشخص برای تحویل نون وجود داره؟

آره! اگه برنامه ی ثابتی برای تهیه نون دارین (مثلاً صبح روزهای فرد ۲ تا سنگک می خواین!) کافیه با ما تماس بگیرین و سفارشتون رو ثابت کنین. ما هم می تونیم تخفیف خوبی بهتون بدیم!


اگر آدرسم در مناطق تحت پوشش نبود چی میشه؟

نگران نباشین، ما داریم خیلی سریع مناطق تحت پوششمون رو گسترش می دیم و به زودی تمام تهران رو پوشش می دیم.


آیا سفارش شرکت ها را قبول می کنیم؟

بله، شرکت های مختلفی برای صبحانه و ناهار از بقچه نون تهیه می‌کنن. برای اینکار می تونین فرم سفارش های شرکتی رو توی سایت بقچه پر کنین یا به عنوان نماینده ی شرکتتون با ما تماس بگیرین.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
کانال تلگرام ما