کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

از اینجا جستجو کنید
کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

ادرس کانال : https://t.me/takhfif_100

کدهای تخفیف بامیلو,کد تخفیف snapp,کدهای تخفیف اسنپ,کد تخفیف tap30,
کد هدیه ریحون,کد تخفیف جدید بامیلو,کد تخفیف تپسی,کد تخفیف فیدیبو

طبقه بندی موضوعی

کد تخفیف سایت سفرمی safarme

 

 

 با ثبت کد تخفیف SAFARME-DGK به میزان 15 هزار تومان تخفیف خرید بلیط هواپیما از سفرمی هدیه بگیرید.(هر کاربر تنها یکبار امکان استفاده از یکی از کدهای تخفیف را دارد)
(تاریخ اعتبار تا پایان آذر)

شما می توانید با عضویت ، در اولین خرید خود از تخفیف 10,000 تومانی برخوردار شوید.لینک ثبت نام : 

 

https://goo.gl/UTJvZT

سفرمی یک موتور جستجو و رزرو بلیط هواپیما می باشد که امکان رزرو بلیط هواپیما را به سادگی برای مسافران و گردشگران فراهم می نماید. سفرمی با هدف ارائه خدمات گردشگری الکترونیک فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر رزرو پروازهای چارتری و سیستمی را به صورت آنلاین امکان پذیر نموده است.

ماموریت تیم سفرمی ارائه خدمات گردشگری در بستر وب با رعایت کیفیت و استانداردهای بین المللی می باشد.
سفرمی با چند کلیک تمامی پروازهای موجود را جستجو کرده و در یک نگاه بر اساس ارزانترین نرخ نمایش می دهد و به این ترتیب امکان خرید بلیط هواپیما را به سادگی فراهم می کند و با پشتیبانی 24 ساعته، ضمانت پروازها و ارائه ارزانترین نرخ بلیط هواپیما، ارزش افزوده ایجاد کرده و در جهت اهداف خود یعنی ارائه خدمات گردشگری الکترونیک از جمله رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور و ... حرکت می کند.

 

خرید بلیط هواپیما از طریق سفرمی چه مزایایی دارد؟

  • سفرمی ارزانترین نرخ بلیط هواپیما را ارائه می کند. (بلیط چارتر لحظه آخری)
  • تیم سفرمی در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمت رسانی می باشد.
  • سفرمی پرواز چارتر و پرواز سیستمی (بلیط چارتر و بلیط سیستمی) را در تمامی مسیرها ارائه می کند.
  • سفرمی علاوه بر پرواز های داخلی، پروازهای خارجی را نیز ارائه می کند.

 

سفرمی با هدف ارائه خدمات گردشگری به روشی آسان، ارزان و بدون دردسر و با استفاده از تیمی حرفه‌ای و به کارگیری دانش به روز صنعت توریسم و گردشگری، از سال 1394 فعالیتش را آغاز کرد.

اصلی‌ترین خدمات سفرمی در زمینه‌های رزرو هتل ، خرید بلیط هواپیما (سیستمی و چارتر) و رزرو تور می‌باشد که در این زمینه سعی شده است که کاربر به راحت‌ترین شکل ممکن بتواند پروازها و هتل‌های مورد نظر خود را بررسی و مناسب‌ترین آن‌ها را از نظر زمانی و هزینه‌ای انتخاب کند.

فرآیند رزرو تور، هتل و بلیط هواپیما در سفرمی بسیار ساده بوده و تنها با چند کلیک، می‌توانید فرآیند بررسی، انتخاب و رزرو آن‌ها را انجام دهید.

کاربران سفرمی می‌توانند از بین تمامی ایرلاین‌های بزرگ ایران (مانند ایران ایر، ماهان، کیش ایر، معراج، آسمان و زاگرس) و بیشتر هتل های ارزان، متوسط و لوکس ایران (و جهان) انتخاب مورد نظرشان را انجام دهند. همچنین تیم پشتیبانی سفرمی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات کاربران در هنگام رزرو و قبل و بعد آن هستند.

  • ۱۴۲۲ نمایش
  • کد تخفیف

کد تخفیف سایت سفرمی safarme

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
کانال تلگرام ما