کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

کدهای تخفیف بامیلو , کد تخفیف snapp , کدهای تخفیف اسنپ , کد تخفیف tap30 , کد هدیه ریحون , کد تخفیف جدید بامیلو , کد تخفیف تپسی , کد تخفیف فیدیبو

از اینجا جستجو کنید
کد های تخفیف , کوپن تخفیف , تخفیف

ادرس کانال : https://t.me/takhfif_100

کدهای تخفیف بامیلو,کد تخفیف snapp,کدهای تخفیف اسنپ,کد تخفیف tap30,
کد هدیه ریحون,کد تخفیف جدید بامیلو,کد تخفیف تپسی,کد تخفیف فیدیبو

طبقه بندی موضوعی

کد تخفیف خرید بلیط هواپیما از trip

با این لینک تو تریپ ثبت‌نام کن و ۵۰۰۰ تومان اعتبار بگیر.

https://www.trip.ir/inv/97838


بعد از ثبت نام به این لینک بروید و شماره موبایل خودتون رو وارد کنید تا کوپن تخفیف هم بگیرید .


https://www.trip.ir/gift/1506165635


تریپ “trip” یک آژانس مسافرتی آنلاین است که خدمات گردشگری از جمله بلیط هواپیما، رزرو هتل، خدمات ویزا، تور، ترانسفر فرودگاه، گشت و تفریحات را به صورت آنلاین ارائه می نماید. خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل از اصلی ترین اجزای سفر بوده که تریپ با فراهم کردن بلیط هواپیما چارتر، بلیط هواپیما سیستمی و بلیط هواپیما خارجی و داخلی همچنین هتل های مختلف سعی در ارائه بهترین نرخ ها و خدمات دارد. تریپ تمامی تامین کنندگان بلیط هواپیما و رزرو هتل را جهت یافتن ارزانترین قیمت ها به خصوص قیمت بلیط هواپیما استانبول، قیمت بلیط دبی و هتل استانبول ، هتل دبی و ... جستجو کرده و می کوشد با بالاترین استاندارد ها، بهترین خدمات رزرو هتل، بلیط هواپیما و خدمات سفر را در سراسر جهان، به مشتریان خود ارائه دهد و «تجربه ی لذت بخش سفر» را تداعی می کند. مطمئنا خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل هوشمندانه ترین روش تهیه خدمات گردشگری می باشد چرا که با چند کلیک تمامی ایرلاین ها از جمله بلیط ماهان، بلیط ایران ایر، بلیط ترکیش و ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما چارتر و همچنین هتل ها را با قیمت و ساعات و شرایط مختلف به کاربران نمایش داده و به این ترتیب امکان یافتن بلیط هواپیما لحظه آخری و مقایسه و رزرو بهترین گزینه را به کاربر می دهد. ما در تریپ معتقدیم که سفر از درب منزل مسافر شروع و با رسیدن مسافر به درب منزل خاتمه می یابد.


تریپ

تریپ یکی از بزرگترین وب سایت های خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل و سایر خدمات مسافرتی است.
تریپ با نام شرکتی نقطه پرواز دفتر رسمی خود در ایران را راه اندازی کرده و آغاز به ارائه خدمات به کاربرانی ایرانی با امکان پرداخت از طریق کارت های بانکی عضو شتاب نموده است.

چرا از تریپ خرید کنیم؟

  • تریپ مجموعه کاملی از پرواز های سیستمی و چارتری را در مسیر های داخلی و بین المللی با بهترین قیمت و بدون واسطه ، به همراه گلچینی از بهترین هتل های سراسر دنیا، ارائه می کند.
  • ما بهترین قیمت های آنلاین پرواز، هتل و تور را برایتان تضمین می کنیم.
  • تریپ بستری راحت و ساده برای استفاده همگان می باشد که به واسطه تکنولوژی برتر خود رقابتی ترین و جذاب ترین نرخ های موجود در بازار را برای جستجوی شما ارائه دهد.
  • شبکه پیشرفته و گسترده همکاران ما، شامل تعداد زیادی از بزرگترین آژانس ها و فعالان گردشگری است که بخش بسیار بزرگی از بازار را در اختیار دارند ما را در ارائه بهترین و ارزانترین خدمات یاری می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
کانال تلگرام ما